duminică, 28 aprilie 2013

PRO-BROW Ultimate Eyebrow Kit, MUA

Salut frumoaselor! Voi ce părere aveţi despre sprâncene? Eu una nu le acordam mare atenţie până acum, tot ce făceam era să le pensez. Asta până într-o zi când cei de la MUA au avut o ofertă de 50% şi mi-am cumpărat acest kit pentru sprâncene (printre multe altele :">). Am făcut bine sau nu? Părerea mea o aflaţi mai jos.
 

Ei zic:"Creaţi sprâncene mai dese, groase şi mai definite cu cele 3 nuanţe plus un gel de fixare."
Eu zic: În primul rând zic că ei nu zic prea multe:)). Aşadar, produsul conţine 3 nuanţe de fard (una închisă, una deschisă şi una pentru iluminarea sprâncenei) şi un gel transparent pentru fixarea firelor rebele. Pastilele de fard le puteţi folosi aşa cum sunt, sau le puteţi amesteca pentru a obţine nuanţa dorită. Fardurile nu sunt prăfoase aproape deloc, sunt foarte fine şi au o textură cerată oarecum.
Înauntrul cutiei mai găsim o mini pensetă şi o pensulă cu două capete. Amândouă sunt cam dezamăgitoare, dar pensula e de-a dreptul îngrozitoare. La pensetă nu-mi place faptul că e ascuţită, ciupeşte şi e cam greu să o foloseşti. Ce-mi place?? Că e micuţă şi încape aproape peste tot. Pensula ... nu o pot folosi la nimic. Firele sunt prea moi şi totuşi aspre în acelaşi timp, lungi şi rare. 

 
Ambalajul e negru , pare profesional şi conţine o oglindă măricică în interior. Un minus la ambalaj ar fi faptul că nu pare foarte rezistent. Nu vă sfătuiesc să îl scăpaţi pe jos şi nici nu e prea uşor de transportat pentru că se deschide clapa foarte uşor.


 Toate cele trei farduri sunt mate, pigmentate şi rezistă întreaga zi aplicate. În plus, eu le-am folosit şi pe post de farduri pentru ochi şi au rezistat cu succes cu un primer sub ele. 
Costă 3,5 lire adică în jur de 18 lei. La fel ca la toate produsele MUA... preţul e cu mult mai mic faţă de ce poate să facă. Cantitatea e de 5,9 grame, deci aproximativ 2g pentru fiecare pastilă.

 
(sunt aplicate fără o bază)
Un minus ar fi faptul că nu se găseşte peste tot. Îl puteţi cumpăra doar de pe site. Partea bună e că cei de la MUA au frecvent diverse promoţii (transport gratuit, produse gratuite sau discount-uri). Mie una mi-a plăcut foarte mult şi îl voi recumpăra cu siguranţă la un moment dat. De când îl am îl folosesc aproape zilnic şi am realizat cât de important e aspectul sprâncenelor.


Cantitate: 5,9 g
Preţ: 3,5 lire - 18 RON
Valabilitate: 12 luni
Ingrediente: Talc,Mica,Magnesium Stearate,Silica,Ethylhexyl palmitate,Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben.
 
Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu