joi, 4 aprilie 2013

Silky Touch Pearl Eyeshadow, Golden Rose

 Hei! Ce e un lucru bun? Când găseşti ceva calitativ, ceva ce îţi place. Ce e un lucru şi mai bun? Când găseşti ceva asemănător cu "ceva-ul iniţial" doar că de 7 ori mai ieftin! Ei bine "minunea" e un fard mono de la Golden Rose în nuanţa 121.
Cu ce mi se pare mie că seamănă?? Cu asta

În caz că nu v-aţi dat seama ce e mai sus, vă spun eu: MAC Satin Taupe. Faimosul, renumitul, incredibilul ...ok cred că aţi prins ideea. 
Nu ştiu cât de asemănătoare sunt în ceea ce priveşte textura, cât de bine se întind, rezistenţa şi alte detalii tehnice. De fapt, sunt aproape convinsă că MAC îl bate la fundul gol în ceea ce priveşte capitorul acesta, daaaar,  ideea este că cel de la Golden Rose e un dupe ( cuvântul în română ar fi imitaţie cred, şi nu-mi place deloc cum sună aşa că am ales să rămân la mama engleză) bun în ceea ce priveşte nuanţa. Ba chiar şi ambalajul seamănă extrem de bine.
Voi ce ziceţi??? Seamănă sau nu? P.S. Pozele cu swatch-uri la Satin Taupe nu-mi aparţin, le-am luat de pe google. 
Mono-ul de la Golden Rose are 2,5 grame, expiră în 2 ani şi a costat 8 lei. Cum spuneam, de 7 ori mai ieftin decât un mono de la MAC. Pentru fetele din Cluj, eu l-am luat din Central.

Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu