duminică, 21 aprilie 2013

TAG: This or That

Salut! Pentru astăzi am pregătit un TAG. Fără prea multe vorbe în plus, să începem.
  • MAKE-UP
Blush or Bronzer - Pot să spun iluminator? Nu pot? Atunci, cu siguranţă blush
Lipgloss or Lipstick - Ruj. Folosesc destul de rar glossuri.
Eyeliner or Mascara - Asta a fost cea mai simplă de ales. Mascara all the way!
Foundation or Concealer - Fond de ten, corector nu folosesc
Neutral or Color Eyeshadow - Neutral:D Mă dau în vânt după tot ce maro/bej/auriu şi etc :D
Pressed or Loose eyeshadow - Farduri presate în mod sigur! Nu mă descurc foarte bine la aplicat farduri pulbere şi sinceră să fiu nici nu-mi place!
Brushes or Sponges - Pensule:) Nu cred că e cineva prin blogosferă care să fi ales bureţei.
  • NAILS
OPI or China Glaze - Nu le-am încercat pe niciuna, dar aş alege China Glaze (îmi plac mai mult nuanţele)
Long or Short - Medii
Acrylic or Natural - Natural
Brights or Darks - Hmmm, asta depinde de stare. Mereu am fost adepta culorilor deschise şi a manichiurii french, dar uneori îmi plac unghiile negre, sau culorile închise.
Flower or No flower - Din nou, depinde. Dar în majoritatea cazurilor aş alege fără model
  • BODY
Perfume or Body Splash -  Parfum
Lotion or Body Butter - Îmi plac amândouă, le folosesc în funcţie de câtă nevoie are pielea mea de hidratare.
Body wash or Soap - Gel de duş.
 LUSH or Other Bath Company - Nu am folosit nimic de la Lush până acum, dar am văzut că au lucruri frumoase ... şi cam scumpe. Oricum, preferata mea rămâne Balea! O maaaaare diversitate la preţuri super acceptabile.
  • FASHION
Jeans or Sweat pants – Jeans, Jeans , Jeans!
Long sleeve or Short –  Long:D
Dresses or Skirts – Prefer rochiile, dar îmi plac şi fustele (doar că cele din urmă le port mai rar)
Stripes or Plaid - Nu-mi plac nici dungile nici carourile...
Flip flops or Sandals –  Sandaleeeee!!!!!! Şlapii se poartă doar la mare pe plaja, sau la ştrand!
Scarves or Hats – Eşarfeeeeeee!! Multe multe eşarfe:D
Studs or Dangly earrings – Studs
Necklaces or Bracelets – Coliere şi lanţuri. Nu prea port brăţări
Heels or Flats – La ocazii, mereu tocuri. În restul timpului, fără toc şi încălţăminte cât mai comodă:D
Cowboy boots or Riding boots - Nici una, dar dacă chiar e musai să aleg ... atunci riding boots
Jacket or Hoodie – Jachetă
  • HAIR
 Curly or Straight – Îl am drept de la mama natură, aşa că aş prefera mereu să îl port în bucle din acelea mari, romantice. Trist e că nu îmi rezistă indiferent cât fixativ folosesc.
Bun or Ponytail –  Pooooonytail! În liceu am abuzat de saraca coadă de cal. Era omniprezentă. Ţin minte că prietena mea cea mai bună mă certa pe subiectul acesta :" Mai aranjează-ţi şi tu părul ăla altfel!"
Bobby pins or Butterfly clips –  Bobby pins ... şi mereu le pierd.
Hair spray or Gel – Fixativ, dar foarte rar
Long or Short –  Lung, lung lung!
Light or Dark – Cât mai deschis se poate.
Side sweep bangs or Full bangs – Ambele îmi plac şi ambele (am impresia) că îmi stau bine.
Up or Down – Ambele
  • OTHERS
Rain or Shine – Să fie însorit, dar nu-mi place nici căldura excesivă.
Summer or Winter – Primăvara e preferata mea, dar dintre cele două aş alege vara
Fall or Spring – Primăvaraaaaaaa
Chocolate or Vanilla – Vanilie


Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu