miercuri, 10 aprilie 2013

ABSOLUTE Concealer for eyes, Oriflame



 Nu obişnuiesc să am produse care să nu-mi placă deloc pentru că înainte să cumpăr ceva de regulă mă documentez bine de tot, dar ca tot omul mai cumpăr lucruri la întâmplare. Uneori se dovedesc a fi o surpriză plăcută ... alteori dau cu bâta în baltă rău de tot. Produsul de azi intră în categoria celor din urmă. 
Se găseşte în două nuanţe, Pink şi Gold.

 Ei zic: Ideal pentru zona delicată a ochilor.  Ajută la reducerea apariţiei ochilor umflaţi şi a cearcănelor. Conţine 68% apă pentru un efect revigorant.
Eu zic: Ambalajul e ok. Igienic, nu iese mai mult decât trebuie, subţire şi uşor de purtat. Nu a fost o avere, am dat 9 lei pe el deci primeşte un plus şi aici. Acestea fiind spuse se cam termină părţile bune. 

Înăuntru e un fel de lichid roz cu o putere de acoperire aproape inexistentă. Nu am avut niciodată probleme mari cu cearcănele, dar uneori când exagerez cu lipsa somnului sau cu statul pe laptop mă trezesc cu ceva palide semicercuri mov sub ochi; şi dacă la mine nu reuşeşte să facă faţă şi să le acopere ...e clar că pentru fetele cu cearcăne accentuate e inutil. Nu acoperă NIMIC şi se şi strânge în liniile fine! În plus, conţine particule mici de sidef, lucru care mi se pare cam aiurea. După ce că nu acoperă ce trebuie să acopere, mai şi atrage atenţia. 

 


Vedeţi vreo diferenţă??? Nu?? Nici eu!
Am căutat alte păreri pe internet şi am citit că unele fete l-au folosit pe post de iluminator.  Am încercat, dar nu mi se pare bun nici aici. Deşi conţine particule de sidef, nu sunt destul de multe pentru a ilumina decent. Deci, nu e nici un iluminant bun. 
În ultima instanţă l-am folosit pe post de bază pentru fardul de ochi. Nu e extraordinar, dar oferă o suprafaţă aderentă. Trebuie să aplicaţi foarte puţin, să îl întindeţi bine de tot şi apoi să îl lăsaţi 1-2 minute să se usuce. Însă atenţie că nu ţine loc şi de primer!

Concluzia? DEZAMĂGITOR! E un produs care nu face nimic. Nu am dat o avere pe el, dar tot mă enervează inutilitatea lui. E doar o apă colorată cu sclipici prin ea... ce a ajuns fix la gunoi.



Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu