duminică, 14 aprilie 2013

Balsam de buze, Yves Rocher

 Salut! Voi ce părere aveţi despre produsele Yves Rocher? Produsele mele preferate de la ei rămân gelurile de duş. În ceea ce priveşte capitolul " îngrijire" stau ...binişor, dar sunt cam slăbuţi la capitolul machiaj(preţurile sunt cam mari în raport cu ce pot face produsele). Balsamul de buze cu aromă de zmeură,  e undeva pe la mijloc. Nu pot spune că e premiant, dar nici repetent. De ce spun asta? Citiţi în continuare şi veţi afla.
 Ei spun: "Acest balsam cu parfum delicios de zmeură hrăneşte buzele şi le oferă strălucire în perfectă transparenţă şi naturaleţe. Aspect satinat, parfum delicios, irezistibil pentru buze!"
Eu spun:  Ca de obicei, încep cu ambalajul. Îmi place şi nu îmi place. Borcănaşul e din sticlă, frumos, elegant şi super rezistent. Partea proastă? Trebuie folosit cu o pensulă, sau varianta mai simplă ..cu degetul.
 Partea şi mai proastă? Borcănaşul are un fel de buză ... nu ştiu cum să explic. Ideea e că trebuie să aveţi degete foarte subţiri şi unghii extrem de mici, altfel ...ei bine ...vă puteţi imagina şi voi ce se întâmplă.

 Balsamul e roz (oaaaau ce surpriză) şi miroase a zmeură taaaaare de tot ( puţin cam prea tare, din punctul meu de vedere). E cremos şi rezistă pe buze maxim jumătate de oră. De hidratat ... nu mă prea impresionează. Ceea ce e cam grav, că pentru asta e făcut. Nu e cel mai prost produs încercat, dar e destul de slăbuţ. Pigmentaţia e absentă aproape, dar surprinzător, nu mi se pare un lucru rău; buzele capătă o culoare roz alburie foarte drăguţă şi un luciu subtil şi natural. E un lucru care îmi place la el.



Preţul nu e aşa "simpatic" cum îl numesc ei în catalog, sincer, nu merită cei 17 lei din punct de vedere al calităţii. Din punctul de vedere al raportului cantitate-preţ, e ok. Pentru 17 lei primiţi 5g de produs, ce vă vor ajunge pentru o perioadă îndelungată.
În concluzie ... nu prea mi-a plăcut. Nu l-aş mai recumpăra a doua oară, datorită simplului motiv că sunt alte alternative mult mai bune şi mult mai ieftine. Voi l-aţi încercat? Ce părere aveţi?

Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu