vineri, 26 aprilie 2013

Dazzling Beige, essence

Salut frumoaselor! Ştiţi deja că îmi plac mult produsele essence, iar produsul de astăzi nu face excepţie de la regulă. Rujul numărul 58 Dazzling Beige e fratele acestuia acestuia şi caracteristicile seamănă aşa că nu vreau să mă repet prea mult. E un ruj nude(dar aplicat e transparent) cu sclipici multicolor. Nu mai am aşa ceva în colecţia mea; în mod normal nu mă dau în vând după buze sclipicioase, dar am să vă spun de ce m-a cucerit acesta. Aşadar...

Ce îmi place la el?
  •  ambalajul (şi culoarea ambalajului; superficial??? poate, dar e unul dintre "păcatele" mele mărturisite)
  • mirosul ( acelaşi miros delicios de dulce)
  • hidratează buzele (chiar mai bine decât alte balsamuri de buze)
  • sclipiciul acela din el arata suuuuper bine şi deloc kitchos; iluminează tare frumos buzele
  • spre deosebire de alte rujuri sclipicioase (mă gândesc la cel de la Oriflame SuperShine sau ceva de genul) la care se simte foarte deranjant sclipiciul (ca şi cum ai avea nisip pe buze), la acesta nu se simte absolut deloc
  • preţul - 10 lei
  • aplicat, seamănă foarte mult cu un luciu de buze; de asemenea l-am folosit peste alte rujuri şi arată foooaaarte bine 






 Ce nu îmi place la el?
  • Rezistă puţin, maxim o oră

Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu