marți, 16 aprilie 2013

Go Go Repair Shampoo, Kallos

Bună dimineaţa! Pentru astăzi v-am pregătit un review la şamponul regenerant pentru păr normal, uscat şi deteriorat de la Kallos. Produsul face parte din gama "Go Go", ce cuprinde încă alte câteva produse: balsam, mască de păr, gel de duş, cremă de mâini, deodorant, gel de păr, loţiune de corp şi vreo 2 sau 3 tipuri de şampoane. 
Ei zic: "GOGO ŞAMPON REGENERANT PENTRU PĂR NORMAL, USCAT ŞI DETERIORAT - Şampon pentru întărirea structurii părului, cu efect hidratant şi regenerant. Spuma bogată curăţă şi îngrijeşte părul, asigurând un păr lucios şi elastic."
Eu spun: Nu am observat un efect vizibil în ceea ce priveşte hidratarea, întărirea structurii părului şi nici nu m-am trezit cu un păr lucios şi elastic peste noapte. În schimb, am observat o schimbare în ceea ce priveşte volumul. Părul meu nu mai stătea lipit de cap şi arăta mai bine.
Mirosul e acrişor, de citrice. Nu îmi displace, dar nici nu mă impresionează. E ok. Textura e lichidă, iar şamponul e incolor. 
 

Ei zic ceva de o spumă bogată ... nici vorbă de aşa ceva. Totuşi, nu ştiu dacă lipsa spumei e un lucru bun sau rău. Am citit mai demult că o spumă abundentă nu e chiar foarte benefică, dar nu ştiu să vă spun sigur. 
Preţul e  .... fooooooarte ieftin! Ce înseamnă foarte ieftin?? 4,5 lei. Ce cantitate primiţi pentru 4,5 lei? 200 ml. Mie mi-au ajuns pentru 4-5 spălări, dar părul meu e foarte lung şi des. Dacă l-aş mai cumpăra? Poate. Chiar dacă nu face ce promite, îmi place acel efect de volum care îl oferă părului meu.


Preţ: 4-5 RON (depinde şi de unde îl luaţi)
Cantitate: 200 ml
Valabilitate: 24 luni
Ingrediente: Aqua,Sodium Laureth Sulfate,Sodium Chloride,Cocamidopropyl Betaine,Parfum,Methyl Hydroxyethycellulose,Cocamide DEA,Glycerin,Propylene Glycol,Polyquaternium-7,Pathenol,Benzyl Alcohol,Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone,Citric Acid.

Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu