vineri, 19 aprilie 2013

Fard mono 110 Sense, Miss Sporty

 Da... Alt produs de la Miss Sporty, altă nuanţă neutră. Dacă culorile verde, albastru, roşu, gri şi toate nuanţele lor nu mă prea atrag, în ceea ce priveşte rozul, movul şi alb/bej/auriu/maro/crem(şi toate nuanţele învecinate) treaba se schimbă. Am mai spus că îmi plac produsele miss sporty, iar fardurile nu fac rabat de la regulă. Sunt pigmentate, rezistente, ieftine şi au o varietate de nuanţe.


 
Ei zic: "Silky soft formula together with higly pigmented colour enriched with shiny pearls builds make-up from natural to dramatic & daring look."  

Eu zic: Textura nu e chiar moale ci puţin prăfoasă şi are obiceiul să se cam împrăştie prin ambalaj,  dar pigmentaţia e ok. Bineînţeles că, la fel ca toate fardurile are nevoie de o bază pentru a funcţiona la capacităţi maxime. Eu am nuanţa 110 Sense care e un auriu sidefat, dar am văzut tot felul de nuanţe mate,sidefate .. etc. La fel ca majoritatea fardurile, îl puteţi folosi atât pentru un look natural cât şi pentru unul dramatic, de seară. Se amestecă uşor şi dacă aveţi puţină grijă nu veţi avea probleme cu fardul căzut pe faţă. 


Primul swatch e făcut cu pensula, al doilea cu degetul. Nu ştiu dacă aţi observat, dar dacă folosiţi o pensulă şi nu e udă, sau nu e aplicat un primer, fardul pare mult mai nepigmentat decât dacă îl aplicaţi cu degetul. 

Ambalajul e drăguţ. Suficient de rezistent, simplu, micuţ şi subţire(e un plus pentru că nu ocupă mult loc). Îmi place detaliul sub formă de floare de pe capacul ambalajului şi cel din fard. E acel ceva micuţ ce îl scoate din monotonie.





Pe ochii mei rezistă toată ziua cu un primer. Dar, cum v-am mai spus, n-am întâlnit fard care să se  mi se strângă până acum, DACĂ nu sar peste primer. 
Preţul e bun pentru un mono, 8 lei. Nu vă recomand totuşi să investiţi mulţi bani în mono-uri, decât dacă sunt culori care le folosiţi frecvent. De ce spun asta? Pentru că de regulă au o cantitate mult mai mare (deci dacă nu îl folosiţi des va expira) şi pentru că o paletă e mai avantajoasă din punct de vedere al preţului. De asemenea, o paletă ce conţine tot ce aveţi nevoie pentru un machiaj e mai uşor de transportat decât 10 mono-uri. 




Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu