sâmbătă, 6 aprilie 2013

Ruj Perfect Colour, Miss Sporty

Ok! Începem cu o mărturisire: mie chiar îmi plac produsele de la Miss Sporty. Într-adevăr, nu sunt o firmă profesională, dar au preţuri foarte prietenoase şi calitatea e ok. O găsesc asemănătoare cu essence, deşi cea din urmă îmi place o idee mai mult datorită faptului că au o gamă muuuuuult mai variată de produse şi vin mereu cu noutăţi. 
Rujul face parte din colecţia Perfect Colour şi mai are înca 17 fraţi sau surori, cum vreţi să le spuneţi. Din acestea 18 în total, eu deţin 3: 051 Bubble Gum,009 Innocence şi  021 Spiced Rum. Adică un portocaliu-coral, cel mai deschis şi piţipongesc roz (o să vă explic ce şi cum) şi un nude cu uşoare reflexii aurii.


Ce m-a atras întâia oară la ele a fost mirosul. Primul cumpărat a fost 009 Innocence. Cum vă spuneam, e un roz pe care nu l-aş prea purta pentru că nu mă avantajează. Deloc! Dar întâmplarea a făcut să intru în magazin şi să miros un tester de la gama asta de rujuri. Mirosul m-a făcut atentă şi m-am tot uitat după o nuanţă care să-mi şi placă. Toate bune şi frumoase, dar nu prea aveam de ales la momentul de faţă. Erau ori nuanţe prea turbate de maro închis şi vişiniu, ori culori dubioase gen mov şi roz super sclipicios, aşa că 009 Innocence a fost cea mai acceptabilă variantă. Am întrebat vânzătoarea dacă mai primesc marfă şi ea mi-a livrat un răspuns taaaare plictisit : " nu ştiu dragă dacă mai primim sau nu". Totuşi mi-a plăcut aşa mult mirosul de pepene galben şi gumă de mestecat încât mi-am cumpărat rujul doar pentru el( în final s-a dovedit folositor la toate proiectele mele DIY când am transformat rujuri, blush-uri creme şi alte cele şi aproape e gata). 
Peste ceva timp, am găsit în alt magazin întreaga colecţie aşa că mi-am cumpărat 051 Bubble Gum. Şi cu ăsta am avut ceva aventuri. L-am luat cu mine de revelion, l-am pierdut (tipic mie!!!!!!noroc că am capul legat de gât, că altfel era rătăcit de mult) şi de ciudă mi-am mai cumpărat unul! Într-un final, le-am mai luat un frăţior, pe care nu l-am folosit niciodată şi habar nu am de ce. 

Ei spun: " Culori perfecte pentru orice ţinută. Nuanţele de o puternică intensitate îţi vor îmbogăţi buzele cu o culoare minunată timp de 6 ore. Formula exclusivistă îţi va hidrata buzele, menţinându-le moi şi catifelate."

Eu spun: Nici în cel mai frumos vis al lor nu rezistă 6 ore. Bate undeva spre 2, maxim 3 ore( dacă nu mâncaţi/beţi/vă pupaţi şi etc), daaaaar dispare frumos de pe buze, nu râmân urme sau dâre.  Drept e că nu l-am încercat cu un primer de buze (pentru că nu am aşa ceva). Nu găsesc rezistenţa un lucru extraordinar de deranjant; cine vrea, poate să îl reaplice. Personal, îl aplic înainte să plec undeva şi aia e, cât rezistă ...atât îl port.







Rezistenţa scăzută poate fi explicată datorită texturii. E foarte foarte moale şi hidratant, nu am mai întâlnit ruj atât de cremos...efectiv parcă se topeşte când atinge buzele sau pensula ( şi nu, nu l-am ţinut în căldură). Personal, le prefer cremoase, hidratante şi nerezistente decât să rămână pe buze mult timp şi să le usuce rău de tot.

Nuanţele sunt variate şi sunt şi aproape mate, lucioase, sclipicioase, cu reflexii ...de toate pentru toti. În schimb, nu sunt aşa de o puternică intensitate cum spun ei. Rujul e pigmentat, însă culoarea nu e opacă ci oarecum translucidă. Apreciez însă faptul că nu se strânge în crăpăturile buzelor.

 
 Ambalajul e ...ambalaj simplu de ruj. Nimic deosebit, dar măcar e simplu . Nu-mi plac lucrurile împopoţonate.

Nu ştiu să vă spun câte grame are şi şi ingredientele, pentru că am dezlipit şi aruncat eticheta aia de pe el şi pe net nu găsesc nimic. Promit să mă documentez şi vă spun. Oricum, e mărişor.


Valabilitate: 30 luni
Preţ: 9 lei

Vouă vă plac produsele de la Miss Sporty?

Pentru întrebări, sfaturi, păreri sau orice vreţi voi vă aştept să-mi scrieţi pe ral.ioana@yahoo.com. V-am pupat!

Un comentariu: