marți, 7 mai 2013

Fard mono 108 Romance, Miss Sporty

 Mda, iar am comis-o! Din nou farduri, din nou mono-uri, din nou Miss Sporty! În apărarea mea spun că a fost ieftin şi e o nuanţă pe care o folosesc des! E un roz deschis perlat, ce poate fi folosit pe toată pleoapa, în colţurile interioare, pentru iluminatul arcadei ... peste tot.
V-am mai spus că ambalajul e drăguţ şi rezistent. De asemenea, în cazul meu rezistă foarte bine aplicate peste un primer. Se amestecă uşor şi pigmentaţia e foarte ok. 
Un minus ar fi faptul că e puţin mai prăfos, dar aplicat cu grijă nu o să aveţi probleme cu asta şi nici o sa vă alegeţi cu fard pe obraji. Cam asta am avut în mare de spus despre el. Vă las cu mai multe poze...
  
 

Valabilitate: 30 luni
Preţ: 10 lei

Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu