duminică, 26 mai 2013

Deospray Pitaya, Balea

Hey there! I'm still alive, dar presesiunea am impresia că vrea să se ocupe de asta. Am de predat proiecte peste proiecte, am de citit o grămadă, am de învăţat o grămadă şi mai mare. Pe scurt, nu mai prea am timp de aproape nimic! Pentru astăzi am pregătit un mic review pentru deodorantul de la Balea cu aromă de Pitaya. Ce e pitaya? Habar nu am, bănuiesc că un fruct ce seamănă cu o mango-ananaso-smochină mare, roz şi exotică. Later edit: am aflat ca e de fapt fructul dragonului.
Având în vedere că textul de pe el e în germană şi cunoştiinţele mele în această limbă sunt formate din cuvintele: Ya, Nein şi Aufwidersen (care nu prea stiu cum se scrie) ... nu vă pot zice ce zic ei. Astfel că trecem direct la părerea mea. Scurt şi la obiect, zic...
Ce îmi place:
  • miroase grozav de bine; nici prea dulce, nici prea fresh... exact cât trebuie din amândouă
  • preţul : e 6,5 lei - super friendly
  • ambalajul e colorat şi vesel
  • e eficient împotriva transpiraţiei, dar l-am testat în anotimpuri reci, nu ştiu cum se descurcă vara
 Ce nu îmi place:
  • deşi zice că nu conţine alcool, îmi cam irita pielea axilei; de asemenea nu îmi place faptul că pulverizează cam tare indiferent la ce distanţă îl ţin
Nu cred că îl voi mai cumpăra, cel puţin nu acum.Mi-a plăcut mirosul, mi-a plăcut ca e ieftin ... dar relativ degeaba dacă nu prea îl pot folosi pentru ce e făcut.





Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu