luni, 20 mai 2013

Studio Colour Smoky Eye Shadows, Miss Sporty

Hei! M-am gândit să vă prezint astăzi două quartet-uri de la Miss Sporty care-mi sunt tare dragi. 403 Brown Eyes, cu nuanţe neutre şi 405 Pink Smoky cu nuanţe de roz. Recunosc că unul dintre ele îmi place mai mult (ghici care???).


 
Ambalajul e de plastic, dar e rezistent. L-am scăpat de numeroase ori şi n-a păţit nimic. Îmi place că e mic şi subţire şi încape peste tot. V-am spus mai sus că unul îmi place mai mult. Acela e 403 Brown Eyes. De ce? Principalul motiv e că poţi realiza cu el un machiaj complet: ai şi nuanţă pentru highlight,pentru definire, pentru toată pleoapa. Un altul ar fi nuanţele, care sunt tare frumoase:D.



 Nu am întâlnit probleme cu rezistenţa atât timp cât folosesc un primer. Pigmentaţia e ok. Cum spun ardelenii, nici prea prea nici foarte foarte. Singure nu fac cine ştie ce, dar aplicate peste o bază se transformă în ceva foarte drăguţ. Un dezavantaj ar fi că sunt cam prăfoase şi nu ştiu din ce motiv sunt mult mai tari decât testerele ( şi asta am observat-o cam la toate produsele, testerele sunt  MAI CALITATIVE).



Cantitatea nu e foarte mare. E cât un mono împărţit în 4 culori, dar nici preţul nu e exorbitant. Fiecare a costat în jur de 12 lei ... deci 3 lei fardul eu zic că e ok.
Termenul de valabilitate e de 30 de luni, mai mult decât suficient pentru a le putea termina.



Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu