duminică, 12 mai 2013

Corector So Perfect Stay, Miss Sporty

 Saluuuut! Astăzi vorbesc tastez despre batonul corector de la Miss Sporty. Review-ul va fi puţin mai diferit faţă de restul. De ce? Pentru că nu l-am folosit pe post de corector, ci ca o bază pentru fardul de pleoape. Şi îmi place foarte tare! Intensifică culoarea fardurilor şi acestea se aplică mai uşor.






Atenţie totuşi! Face o treabă bună pe post de bază de fard, nu de primer! Deşi nu am pleoapele uleioase, când am aplicat doar acest corector, fardurile s-au strâns destul de urât. 
Cât despre caracteristicile lui pe post de corector, are o putere mare de acoperire, are o consistenţă cam solidă deci nu e foarte cremos şi rezistă câteva ore bune. Nu ştiu să vă spun mai multe din punctul acesta de vedere, pentru că după cum spuneam ... nu îl folosesc pe post de corector, fondul de ten mi-e suficient pentru ce am de acoperit :)
Ambalajul e de plastic, dar e un plastic deloc rezistent.



Valabilitate: 24 luni
Cantitate: 4,5 g
Preţ: aproximativ 10 lei

Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu