vineri, 10 mai 2013

TAG: 7 Deadly Sins

Salut! Pentru astăzi am pregătit un TAG :) . 

1. Lăcomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Şi care este cel mai scump?
Cel mai ieftin, cu siguranţă creioanele ADA. Sunt 1 leu ... I really can't beat that.
Cel mai scump...dacă e să luăm în calcul produsele de machiaj cred că trusa de 88 de culori de la Fraulein. Dacă se referă şi la parfumuri, atunci Miss Dior Cherie, parfumul meu preferat.

2. Mânie - Care este produsul cu care te afli într-o relaţie de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de gasit?

Cred că rimelul de la Yves Rocher Lash Plumping. Iubesc ce face cu genele mele în majoritatea cazurilor, dar uneori mi le lipeşte şi încarcă atât de tare încât îmi vine să-l arunc.
Produs greu de găsit ...NYX Jumbo Eye Milk. De găsit se găseşte şi pe Make-Up Shop şi pe MyaShop. Singura problema era că niciodată nu îl prindeam pe stoc.

3. Poftă - Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?
Untul/Uleiul de cocos şi Scrubul de la Balea cu lapte şi lime.

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Loţiunea de corp şi câteodată crema de faţă.

5. Mândrie - Ce produs îţi dă mai multă încredere în tine?
Parfumul şi rimelul. Ambele pe acelaşi loc.

6. Râvna - Ce atribute găseşti foarte atrăgătoare la sexul opus?Nu prea văd legătura, dar să zicem: inteligenţa, un vocabular adecvat, simţul umorului şi respectul.

7. Invidie - Ce produse ţi-ar plăcea să primeşti cadou?
Nici aici nu înţeleg ce treabă are invidia cu cadourile, dar să zicem. Păi, ceva produse high-end (pentru că singură nu cred că aş da atâţia bani pe produse cosmetice);



Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu