miercuri, 22 mai 2013

Xperience Weightless Foundation, Maxfactor

 Salut frumoaselor! Astăzi vorbim despre un produs esenţial machiajului, fondul de ten. Mereu am fost de părere că ori faci un lucru până la capăt ..ori mai bine nu te-apuci. Ei bine, asta se aplică şi în machiaj. Atâta timp cât e aplicat cu măsură şi grijă ... fondul de ten nu poate decât să te facă să arăţi mai bine, pentru că toate ne dorim o piele fără imperfecţiuni, cu o culoare uniformă. Aşadar vă prezint fondul de ten de la Maxfactor, Xperience Weightless Foundation în nuanţa Medium Sandstone 60.

Ei zic: Dacă îţi doreşti un fond de ten care o dată pus pe piele să se contopească în textura ei, dar în acelaşi timp să ascundă imperfecţiunile şi să finiseze într-un mod plăcut şi natural tenul, atunci ai să alegi cu siguranţă Xperience de la Max Factor.
Are o formula light, uşor parfumată, care confera tenului un finish mat, scoţând în evidenţă naturaleţea şi prospeţimea.
Tenul va fi protejat şi de un factor de protecţie SPF10 de acest fond de ten potrivit tuturor tipurilor de piele.


Eu zic: În mare parte au dreptate. E un fond de ten cu un efect natural, după ce l-ai aplicat aproape că uiţi că e acolo. Textura e lichidă, dar când îl aplici se transformă într-un fel de spumă. Uniformizează frumos nuanţa tenului şi ascunde micile imperfecţiuni, roşeaţa, pistruii. Totuşi, având în vedere că gradul de acoperire e unul mic spre mediu, nu cred că e potrivit pentru tenul cu probleme mai grave ( deci nu e adevărata faza lor cu "pentru toate tipurile de piele"). Finish-ul e mat şi menţionez că nu am avut parte de reacţii adverse (gen coşuri, iritaţii ..etc).


Nu ştiu cum se comportă pe tenul uscat pentru că e o nuanţa destul de închisă ce o pot folosi doar vara(l-am cumpărat pe la mijlocul lui septembrie, după ce venisem de la mare şi eram extraordinar de bronzată) ... iar atunci tenul meu e orice, dar numai uscat nu.

  cam aşa arată pe faţă

 De aplicat se aplică uşor, aveţi timp să îl întindenţi cum trebuie. O chestie ce nu-mi place deloc la el e mirosul. E un miros dulce puţin cam prea puternic din punctul meu de vedere. Miroase ca produsele alea ieftine din piaţă şi asta mă cam deranjează, mai ales că e un produs ce îl aplic pe toată faţa. 
Deşi prefer ambalajele cu pompiţă (se dozează mai uşor şi nu pătrunde aerul) trebuie să recunosc că e ok si acesta. E net superior celor sub formă de borcanaş, iar faptul că e mic, uşor şi de plastic îl face foarte uşor de transportant. În plus, dacă îl puteţi scăpa pe jos de câte ori vreţi...nu va păţi nimic. 


Îmi place că are SPF; deşi e infim, îmi place că e acolo. Apreciez. 
Preţul nu e foarte micuţ; eu am dat în jur de 60 de lei dar acum văd că s-a mai ieftinit şi îl găsiţi la 40-50 de lei.  


 Cantitate: 30 ml
Valabilitate: 12 luni
 Ingrediente: Nu am găsit niciunde o listă a ingredientelor; tot ce ştiu e faptul că nu conţine ulei
Preţ: între 40-55 de lei


Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu