joi, 16 mai 2013

Liquid Illuminator Glisten Me, Sleek

După modelul întâlnirilor de la "AA" aş putea spune despre mine următoarele: "Salut, mă numesc Raluca şi am dezvoltat o pasiune pentru farduri neutre, pensule şi iluminatoare." Sleek Glisten Me a fost primul meu iluminator, dar încă se numără printre preferatele mele.

Ei spun: "Iluminatorul Glisten Me conţine pigmenţi ce reflectă lumina pentru a evidentia luminozitatea tenului.Acesta poate fi folosit, de asemenea, pentru a da un aspect luminos pielii corpului adaugand o cantitate mica de iluminator in crema ta hidratanta. Pentru iluminarea zonelor mici, se aplică o cantitate mică de lichid pe varfurile degetelor si se intinde uşor pe piele. Pentru un ten luminos de ansamblu, se amestecă o cantitate mică de produs cu orice fond de ten şi se aplică."

Eu spun: Îmi place  ambalajul, sticla translucidă şi capacul negru, mat îi dau un aer elegant, de produs profesional. Capacul conţine o spatulă de plastic şi se înşurubează; mi-ar fi plăcut să fie cu pompiţă, ar fi fost mai igienic şi aş fi putut folosi mai mult produs.



Consistenţa e între cremă şi lichid. Se găseşte în două nuanţe: Empress(care o am şi eu) şi Goddes.Poate fi aplicat cu o pensulă(cele mai bune rezultate le am cu o pensulă stipple mică), cu un bureţel sau cu degetele. Eu prefer prima varianta, ca să nu rămân cu produs pe degete.








Nu miroase, cantitatea e foarte mare şi o să vă ţină o veşnicie. Rezistă suuuuper mult, obrajii îmi sunt iluminaţi şi când ajung seara acasă.
Poate fi aplicat împreună cu fondul de ten pentru un aspect al feţei mai glowy. Cel mai mult îmi place să îl folosesc vara, căci arată mult mai natural decât produsele pudră, mai ales în lumină puternică.
Îmi place de asemenea că nu are particule mari, evidente de sclipici ...e mai degrabă perlat. Per total, e unul dintre produsele mele preferate, şi îl văd în kitul meu de machiaj pentru o perioadă lungă.


Valabilitate: 12 luni
Cantitate: 30 ml ( cât un fond de ten!!)
Preţ: 33 lei
L-aş mai recumpăra? Absolut.


Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu