luni, 4 martie 2013

Wishlist de primăvară 2

 Revin cu partea a 2-a din postarea cu dorinţele mele de tot felul. Fără prea multe vorbe, încep şirul cu produsele de machiaj. Am destule  multe produse în colecţie? Da. Mai vreau? Da


1. Paleta Storm, de la Sleek - Hello, my name is Raluca and I'm a nudeeyeshadowsaholic. Hello, Raluca! :)). Ok, o să fiu sinceră. Nu am nevoie de încă o paletă cu farduri neutre. Dar îmi place. Şi vine ziua mea. Şi promit că o voi folosi. Şi .. mi-am găsit motivul :D


2. Classic Blush Brush CB06, Elemental Esthetics - Acesta nu e un moft, chiar am nevoie de o pensulă mai bună pentru blush. Plus că e redusă la jumătate de preţ deci, fac şi o afacere avantajoasă. 

3. Nyx Jumbo Eyeshadow, Milk -  Vreau să văd şi eu minunea. Unele fete l-au lăudat până în stele şi înapoi. Altele au spus că e o mare porcărie. Sincer să vă spun, ambele păreri m-au făcut curioasă. Singura problemă e că niciodată nu-l prind pe stoc:))

4. NYX Single Eyeshadow, Sahara - N-am încercat până acum niciun fard Nyx şi nuanţa e foarte frumuşică. Totuşi, încă stau să mă gândesc dacă aş plăti jumătate de paletă pe o singură nuanţă.

5. NYX 10 Color Eyeshadow, Champagne and Caviar - Altă frumuşică care nu o prind niciodată pe stoc. 


 6. Make Up Sponge, essence - Face parte din colecţia nouă şi  se zice că ar fi un dupe după faimosul Beauty Blender. Nu cred că o să fie foarte scump, dar problema e că nu ştiu când o să apară şi în România.


7. Stay Matte Lip Cream, essence - N-am apucat să le încerc pe cele de la Nyx, aşa că în mod sigur o să le încerc pe cele de la essence. Primul şi al 3-lea îmi fac cu ochiul cel mai tare.

8. 3D Eyeshadow, essence - Din nou, curiozitatea mi-a omorât pisica portofelul. Mai toate arată bine, dar ia ghiciţi ce nuanţe mi-au atras privirea?:D
 
În caz că nu aţi ghicit, vă spun eu: prima de pe al doilea rând şi a doua de pe rândul de jos. Adica da ...nuanţe neutreeee. Totuşi, n-aş zice nu nici la prima şi ultima din primul rând.


9. Pensula Small Tapered, ELF - Aş avea nevoie de o pensulă bună pentru iluminator/bronzer iar asta pare perfectă. 


 Cam asta e. Pe voi ce vă tentează zilele astea?


  Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu