joi, 21 martie 2013

Untul/Uleiul de cocos...

 ... sau cum am scăpat de pielea uscată. Momentul când pielea mea uscată atinge apogeul e cu siguranţă iarna. Fruntea, nasul, mâinile şi coatele sunt cele mai afectate (am tot tacâmul: piele aspră, descuamare .. etc etc). În plus, marea mea relaxare o reprezintă băile luuuungi şi foarte fierbinţi. Şi ghici ce? Nu ajută. Mai adaugaţi şi faptul că nu beau suficientă apă şi ajungem la o piele uscată şi deshidratată. Great combo huh?
Borcănaşul de faţă l-am luat într-una din plimbările mele prin Polus, înainte de vacanţa de iarnă. Îniţial am fost atrasă de cât de drăguţ era ambalat (nu era doar mini-borcanul). Costa 10 lei şi am zis hai să încerc, ce am de pierdut? De pierdut n-am avut nimic, ci doar de câştigat :)

De ce am zis unt/ulei? Pentru că iniţial e în stare solidă, dar când îl aplicaţi se topeşte. M-am documentat şi am aflat că e un fel de produs minune. Ţineţi minte reclama aia cu " Mama mea ştie să facă de toate. Mama mea e super?". Na .. ceva de genul e şi el :)).
 
 Ei zic că e bun pentru:
  • acnee
  • ajută la vindecarea rapidă şi fără urme a cicatricilor şi a echimozelor( adică vânătăi)
  • hidratează şi catifelează pielea
  • ajută la creşterea şi regenerarea părului
  • reduce mătreaţa prin masajul scalpului 
Nu ştiu cât de bine se descurcă cu acneea, cicatricile, mătreaţa şi creşterea părului, dar în ceea ce priveşte hidratarea şi catifelarea e GROZAV! Îmi rezolvă problemele cu descuamarea, cu mâinile aspre, cu călcâie aspre. Pielea îmi rămâne moale şi catifelată. Despre miros am spus ceva? Nu? Ei bine ... bănuiesc că v-aţi dat seama a ce miroase. Mirosul e delicios. Nu de puţine ori îmi venea să îmi muşc mâinile:D. Nu rezistă mai mult de 2 ore, dar mi se pare normal. La urma urmei, nu e parfum.
Se absoarbe rapid şi oferă pielii un luciu subtil şi frumos. Pentru o folosire aveţi nevoie de foarte puţin produs(dacă puneţi mai mult se va absoarbe mult mai greu) deeeci vă puteţi bucura de el mult timp ( expiră în aproximativ 2 ani).
Mie una îmi place! Am ajuns să îl prefer oricărei alte creme de corp sau de mâini. Nu l-aş aplica pe toată faţa pentru că ar fi cam gras pentru zona aceea, dar îl aplic uneori pe nas şi frunte când pielea mi se cojeşte(adică toamna-iarna).

Voi l-aţi încercat? Ce părere aveţi?

Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu