vineri, 29 martie 2013

All about cupcake, essence

După rujul ăsta am suspinat aproape un an! De ce? Pentru că în oraşul meu natal nu există stand essence. Pe site-uri nu-l găseam. Şi pentru că toată lumea îl avea şi îl lăuda în blogosferă. Am zis că nu-i nimic, îl găsesc eu la Cluj ori în Central, ori la Douglas. Aaaahaaaa. Vezi să nu. Nici măcar tester-ul nu-l aveau. Totuşi, într-o zi când mă uitam peste standul essence din Douglas, SURPRIZĂ! Rătăcit deasupra altor nuanţe, într-un singur exemplar stătea minunea şi mă aştepta pe mine. 
Ei nu zic foarte multe despre ruj, aduc în discuţie doar ambalajul "super inteligent" care te ajută să vezi nuanţa mult mai repede, faptul că există 16 nuanţe dintre care 3 sunt noi lansate. 
Încep cu ce se vede, şi anume ambalajul. Îmi place. E simplu, colorat şi vesel. Nuanţa ambalajului e aproximativ aceiaşi cu nuanţa rujului şi are şi acea parte transparentă ce te ajută în sensul acesta. Nu ocupă mult spaţiu şi are un sistem de închidere ce nu se deschide involuntar. Nu ştiu cum să explic asta...face un clic când îi puneţi capacul.


Din punct de vedere al pigmentaţiei nu e strălucit, e mai mult ca un balsam ce oferă un luciu subtil şi o culoare naturală. Personal nu mă deranjează, dar dacă vă plac culorile intense ...atunci nu e rujul potrivit pentru voi. 

   

Nuanţa e diferită datorită luminii. Cea de a doua e mai apropiată de realitate.

E un ruj cremos, hidratant, deci nu are o rezistenţă prea mare. Mie îmi rezistă cam 2 ore dacă nu beau/mănânc/etc. De asemenea nu se fixează în crăpăturile buzelor.
Ce îmi place cel mai mult la el? Mirosul! Miroase grozav! A căpşuni, zmeură şi vanilie. E un miros dulce, deloc greoi sau greţos. Sunt ca un copil mic la capitolul acesta. Dacă nu miroase bine, poate fi cel mai bun produs din lume. Tot n-o să-l folosesc prea des. 
 Ca la toate produsele essence, preţul e foarte prietenos. Un ruj costă 10 lei. 

Per total îmi place tare mult. E un ruj ieftin, discret şi natural ce hidratează şi miroase bine. L-aş mai cumpăra cu siguranţă. 


Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu