luni, 18 martie 2013

Rimel Lash Plumping, Yves Rocher

Hei! De-a lungul timpului am încercat o grămaaaadă de rimeluri. De fapt, dacă îmi aduc bine aminte, rimelul a fost primul meu produs de machiaj şi am făcut cunoştiinţă undeva prin clasa a 6-a, în adolescenţa mea cea fericită şi lipsită de griji ( acum fetele de clasa a 6-a sar peste adolescenţă şi devin direct femei, dar asta e o altă poveste). Multe mi-au plăcut, multe au fost groaznice, dar am ajuns să îmi pot face un clasament. Pe locul întâi până în momentul de faţă ( aş zice pentru totdeauna, da vorba aia " niciodată nu spune niciodată") se clasează Colossal de la Maybelline (cel cu peria clasică). Pe locul 2, l-aş putea pune pe distinsul domn de astăzi...

Ei zic: Rimel Volum spectaculos - Densitate , separare şi volum genelor. 
 Cu extract din ceară de orez reparatoare, ce conferă densitate. Un rimel ce oferă densitate şi volum genelor asemeni unui evantai, le aranjează, le defineşte şi le separă cu precizie. 

Eu zicÎncepem cu ce se vede, adică ambalajul. Îmi place extraordinar de tare! Rimelul mi se pare alături de ruj cel mai popular reprezentant al machiajului. Nu sunt o fanatică a rozului, însă
îmi pare o culoare super feminină şi dulce. Deci combinaţia de rimel roz fucsia nu putea decât să îmi placă. Înscrisurile sunt argintii iar pe capac se află sigla argintie a Yves Rocher. Mi-a plăcut şi detaliul acesta.



Forma periuţei e una cilindrică. Eu am ochii de mărime medie aşa că faptul că peria e una subţire şi nu foarte mare, e un alt plus. Nu-mi plac periuţele acelea extrem de bombate şi mari pentru că mereu reuşesc să mă transform într-un pui de panda când le folosesc (Colossalul face excepţie, cu el mă descurc!)


 Textura rimelului e cremoasă şi de un negru intens. Ei şi de aici vine partea interesantă. Ei zic densitate, separare şi volum. Eu sunt de acord cu ei în ceea ce priveşte volumul şi separarea genelor. O face bine "bini di tăt". Daaaaar să nu uităm caracteristica principală ce o promite şi anume: "volum spectaculos". Şi e aproape spectaculos, deci jos pălăria! Densitatea ...nu prea cred în general în ideea de " gene mai dese". Având în vedere că rimelul îmbracă geana, dacă tu nu o ai ..nu are ce să-ţi îmbrace. Deci de unde ideea de gene mai dese???? Mai primeşte un plus şi pentru faptul că nu încarcă genele!
 P.S. Scuze pentru negreala aia de pe pleoapă, nu e de la rimel, sunt urme de la swatch-urile la tuşul cremă de la Essence. 

 

Rezistă pe gene în jur de 6-7 ore fără probleme, ducare începe să se scuture puţin. Totuşi, am observat că asta se întâmplă doar când aplic 2 straturi pentru un efect mai dramatic. 
Nu am întâmpinat probleme la demachiere; se demachiază uşor, 2 dischete fiind suficiente pentru un ochi. 
Primeşte un minus maaaare de tot pentru preţ. Nu merită 60 de lei şi aici au cam umflat preţul cei de la Yves Rocher ( mi se pare mie sau la capitolul machiaj au nişte pruri super piperate şi NEJUSTIFICATE?; în rest sunt ok ...dar aici au dat cu stângul în dreptul rău de tot). În schimb, mai au din când în când oferte la care îl primiţi gratis pentru o coman de produse sau îl puteţi achiziţiona cu reducere. Dacă îl prindeţi la ofertă vă recomand să îl luaţi, altfel ...nu! 
O altă chestie care mi-a plăcut la el e faptul că a rezistat aproape un an fără să îşi schimbe mirosul, textura şi performanţele. Pentru un rimel, eu zic că are o durată de viaţă luuungă.






Valabilitate: 6 luni 
Preţ: 60 lei

V-am făcut curioase? L-aţi încerca

Pentru întrebări, sfaturi, sugestii sau propuneri vă aştept pe ral.ioana@yahoo.com sau în secţiunea comentarii. Să aveţi o zi frumoasă în continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu