marți, 26 martie 2013

TAG: My make-up story

Hei! Pentru astăzi v-am pregătit un tag. L-am preluat de la Deena, o bloggeriţă pe care o urmăresc ce pune mult umor şi sarcasm de bună calitate în tot ce scrie (în caz că nu o ştiţi, daţi o fugă pe la ea, sigur o să vă placă).Să începem aşadar...

1.Ce vârstă aveai când ai început să te machiezi? 
Hmm, dacă rimel + balsam de buze(rareori ruj) = machiaj, atunci pot să pun la socoteală clasa a 6-a. Treaba serioasă a început undeva la mijlocul clasei a XI-a când am descoperit fondul de ten, farduri, primere, pensule şi tot tacâmul. 
 2. Cum ai devenit pasionată de make-up?
Am descoperit blogurile de beauty. Şi le citeam din "scoarţă-n scoarţă" până dimineaţa la ora 2. Şi apoi a început nebunia cu youtube-ul şi din nou s-a repetat istoria. 
3. Care sunt câteva din firmele tale preferate?
Din ce am încercat până acum, categoric Sleek. Îmi mai plac şi  essence, Farmasi, Miss Sporty. Cele  pe care nu le-am încercat încă dar mă fascinează sunt produsele de la Too Faced( mi se pare că fiecare obiect are o poveste al lui, au un design super drăguţ).
4. Ce înseamnă make-up-ul pentru tine?
Locul meu de "joacă", locul în care îmi pot da frâu creativităţii, un mod de a-mi exprima personalitatea.
5. Dacă ai putea să porţi doar 4 produse pe faţă care ar fi acestea?
Fond de ten, rimel, iluminator şi fard de pleoape.
6. Ce-ţi place cel mai mult la make-up?
Transformarea incredibilă pe care o poţi obţine cu puţină creativitate, muncă şi talent.
7. Care este părerea ta în legătura cu firmele low-end vs high-end?
Consider că într-adevăr sunt produse excepţionale în rândul celor high-end. Daaaar consider că sunt şi multe produse tot din categoria aceea care nu-şi merită banii, iar preţul nu e justificat deloc. De asemenea, cred în produse cu preţuri mici, ce depăşesc cu mult aşteptările. La urma urmei, depinde de posibilităţile financiare a fiecăruia dintre noi:)
8. Ce sfat ai da unui începător?
Nu ştiu dacă sunt în măsură să dau sfaturi. În schimb, dacă e ceva ce am învăţat în aceşti aproape 3 ani de zile, e că niciodată nu ştii suficiente lucruri în domeniul acesta.
9. Ce make-up trend n-ai reuşit niciodată să înţelegi?
 Sprâncenele rase şi tatuate şi conturul buzelor într-o nuanţă mult mai puternică decât rujul. Urât de tot!
10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?
 Mă bucur mult că există şi e în continuă dezvoltare:)


Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu