duminică, 10 martie 2013

Matt Bronzing Compact Powder, essence

Hei! Continui şirul review-urilor cu un produs de la o firmă tare dragă mie. Jumătate de an am tânjit după produsele essence, având în vedere că nu se găseau în oraşul meu. De când sunt studentă la Cluj însă ...s-a schimbat situaţia. Mereu când intru in Douglas sau Kendra mi se lipeşte ceva de mână şi plec cu măcar un produs essence acasă.
După ce am tot citit despre faimoasa Chocolate Soleil de la Too Faced am ajuns să mi-o doresc foooooaaarte tare. Totuşi, încă nu am de gând să dau 120 de Ron pe o pudră indiferent cât de bună e, cu ambalaj atrăgător şi miros de ciocolată aşa că am cumpărat drăgălăşenia asa de pudră de la essence. (P.S. E corect essence nu Essence). În plus, nu am ajuns încă să ma perfecţionez în conturarea feţei, aşa că acest produs e perfect pentru experimentatul meu.
Se găseşte în două versiuni: cu sclipici şi mată. V-o recomand pe cea mată, dar acum fiecare cu preferinţele lui. Nuanţa se numeşte 02 love to be matt; la mine nu se mai vede pentru că am rupt eticheta cu preţul şi s-a dezlipit şi partea aia din eticheta produsului.

Ei spun: " Pudră compactă, fină ca mătasea pentru un ten bronzat cu aspect mat."
Eu spun: Ei bine...spun că nu au minţit cu absolut nimic din ce au zis acolo. E drept că nu spun multe, dar măcar apreciez sinceritatea :)). 
Are o textură foarte foarte fină. E puţin prăfos, dar nu deranjant de tare. Se ia bine pe pensulă, poate chiar prea bine aş putea spune. Oricum, e de preferat să scuturaţi o dată pensula după ce aţi luat produs pe ea, pentru orice eventualitate. În opinia mea, produsul e pigmentat exact cât trebuie să fie. Nu e nici prea pal să fie invizibil, nu e nici prea puternic să nu poată fi estompat. E super!!!
aplicat o dată, fără fond de ten
 aplicat de două ori, peste fond de ten

Ambalajul seamănă cu pudra iluminatoare de la ELF dar e mult mai rezistent. Îmi place că are eticheta aia pe fund( astfel nu se vede cum e lipit produsul de ambalaj) şi îmi place faptul că găsim ingredientele pe acea etichetă. În plus, îmi place foarte tare modelul de la suprafaţă. E un detaliu, dar face diferenţa!
E mare, are 10 g deci şi din punct de vedere a cantităţii e avantajoasă. Costă maxim 15 lei şi raportul calitate preţ e foarte bun!!! Concluzia? Merită încercat. Mi se pare o investiţie bună, mai ales pentru cei începători( aşa ca mine) în conturarea feţei. 

Valabilitate: 24 luni
Cantitate: 10 g
Preţ: în jur de 12-15 lei
Ingrediente: Talc,Mica,Magnesium Stearate,Caprylic/Capric Triglyceride,Bis-Diglyceryl, Polyacyladipate-2,Ethylhexyl Palmitate, Simmondsia Chinensis( Jojoba) Seed Oil,Caprylyl Glycol,Hexylene Glycol,Sapphire Powder,Phenoxyethanol,CI 77491,CI 77492,CI 77499( Iron Oxides).

Voi l-aţi încercat până acum? V-am făcut curioase?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu