joi, 14 martie 2013

Pretty Compact Quartet Eyeshadow, Flormar

 Faaarduuuuri! Iar vorbim despre farduri. Până acum am ocolit produsele Flormar, nu ştiu de ce. Da, într-adevăr are o grămadă de oje în toate culorile şi combinaţiile posibile, la preţuri foarte bune însă eu nu sunt mai deloc atrasă de oje, aşa că treceam cam indiferentă pe lângă standul Flormar din Polus. Am citit mai demult un post al Andei în care lăuda quartet-urile astea, aşa că la următoarea mea vizită în Polus am decis să îi dau o şansă domnişoarei de mai jos:
Am ajuns acasă, am probat-o şi m-am jucat puţin cu ea. Am fost atât de plăcut surprinsă de pigmentaţia lor puternică, de culorile atât de frumoase, de cât de bine se aplică şi de cât de bine rezistă, încât a doua zi eram din nou în Polus cumpărând-o si pe aceasta:
Fardurile sunt foarte calitative şi foarte ieftine! Costa 22 de lei ...ceea ce înseamna 5,5 lei pe o culoare! Ceea ce e o afacere extrem de bună! Nu sunt prăfoase deloc, din potrivă sunt foarte moi şi fine. Culorile sunt foarte frumoase şi pigmentate! Extrem de pigmentate! Ca să vă convingeţi, swatch-urile de mai jos sunt făcute direct pe piele, fără nicio bază.
 Primele două culori nu se prea văd aici datorită faptului că seamană foarte mult cu nuanţa pielii mele.
Eu una sunt super încântată. Quartet-ul cu alb/roz/mov/maro-vişiniu se numeşte P043 iar celălalt P045. Mai există încă 4 dacă nu mă înşel. Un alt lucru care mi-a plăcut la ele este conţinutul: are şi farduri mate şi perlate. P043 are 3 mate şi una perlată, iar cealaltă 2 mate şi 2 cu sclipici. De asemenea, sunt foarte utile pentru a crea un machiaj complet al ochilor: aveţi şi nuanţă pentru iluminare, 2 pentru toata pleoapa şi una pentru umbre. 
Oricum, pentru moment fac parte din fardurile mele preferate. 



Valabilitate: 24 luni . Aici e o chestie dubioasă. Pe cutiuţa aia deschisă scrie 24, dar deasupra ei scrie mare "PRD:140112   EXP:140117". Adică 5 ani!
Cantitate: 14 g ( adică foarte mult! quartet-ul e cat podul palmei)
Indrediente: Talc,Mica,Polymethyl Methacrylate,Nylon 12,Magnesium Stearate,Dimethicone, Isodecyl Neopentanoate,Trimethylsiloxylicate,Cetyl Dimethicone, Alumina, Lauroyl Lysine,Calcium Aluminum Borosilicate, Isopropyl Titanium Triisostearate,Calcium Sodium Borosilicate, Silica,Triethoxycaprylylsilane,Methylparaben,Propylparaben,BHT,Tin Oxide. 

Sper că v-a plăcut! Şi sper că v-am făcut curioase! 
Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu