sâmbătă, 13 iulie 2013

TAG: From A to Z


A

Age:20 and still counting:))
Allergic: Până acum niciuna de care să ştiu
Animal: Am avut la ţară 5 câini: 2 ciobăneşti mioritici, 2 ciobăneşti germani şi 1 corcitură. De primii 4 nu am avut noroc, 2 au murit 1 mi-a fost furat şi unul a fugit în pădure cu o "şatră" de 20 şi ceva de câini şi nu a mai revenit. Corcitura trăieşte şi acum  şi mi-e foarte drag, dar e tare bătrân ( am copilărit împreună :D).
Actors: Wentworth Miller, Chad Michael Murray, Ian Somerhalder, Gerard Butler,

B

Birthday/Birthplace: 15.03.1993, Deva
Best Friends: A.M., A.S şi L.S.
Body Part on opposite sex: Faţa, pieptul.
Best feeling in the world: Când stai cu capul pe pieptul celui drag, când mama te strânge în braţe şi îţi spune " Bine ai venit acasă!", când le demonstrezi altora că ai avut dreptate, când reuşeşti să faci ceva ce ţi-ai propus.
Best weather: Primăvara, vreo 20 de grade, însorit, vântul să adie doar.
Been in love: Da
Been on stage: Da, de mai multe ori chiar.
Believe in yourself: Înainte nu prea o făceam, dar de ceva timp încoace am nişte progrese fantastice la chestia asta:D
Believe in life on other planets: Nu ştiu ce să spun...
Believe in miracles: Absolut!
Believe in magic: Da! Cărţile şi filmele copilăriei mele au fost "Harry Potter", aşadar ...
Believe in God: Da!
Believe in Satan: Sunt conştientă de existenţa răului, dar prefer să nu mă gândesc la el.
Believe in Santa: Am crezut până prin clasa a 3-a. Acum aş vrea să mai pot crede!
Believe in ghosts/spirits: Cred că lumea e mult mai complexă decât putem noi să o înţelegem, şi cred viaţa are mai multe cicluri.
Believe in Evolution: Cred în evoluţia fiecăruia dintre noi.

C

Candy: Cele acrişoare şi jeleurile.
Color: Albastru, Crem, Bej, Auriu, Maro,
Cried in school: De mai multe ori chiar.
Chocolate/Vanilla: Îmi place aroma vaniliei cam în orice. Şi ciocolata îmi place, dar după aroma de ciocolată nu mă dau în vânt. Şi niciodată nu mi-a plăcut îngheţata de ciocolată.
Chinese/Mexican: N-am mâncat niciodată mexicană, dar îmi plac puiul cu susan şi noodles :D.
Cake or pie: De regulă cake!
Countries to visit: USA în primul rând! Şi în rest ... pe toate! Vreau să ajung să văd cât mai multe ţări.

D

Day or night: Nu prea sunt genul " pasăre de noapte" având în vedere că nu rezist să stau trează mai mult de ora 12 de regulă.
Danced: Da! Şi îmi place, dar mereu mi-e ruşine!
Danced in the rain: Nu, dar aş vrea.
Danced in the middle of the street: Nu


E

Eggs: Omletă, ouă fierte, gălbenuş de ou frecat, ouă ochi, ouă umplute, toate îmi plac. Dar mănânc rar şi puţin că altfel mi-e greaţă.
Eyes: Albaştrii sau Verzi. Se schimbă, şi NU, nu glumesc!
Everyone has: its own beauty.
Ever failed a class?: Nu, dimpotrivă am fost mereu printre premianţi.

F

First crush: Uf, prin clasa a 4-a m-am îndrăgostit tare de tot de un băiat de la bloc ce era la aceiaşi şcoală cu mine. Până în clasa a 8-a mi-a plăcut de el, păcat că lui de mine nu :))))
Full name: B. Raluca Ioana:D
First thought waking up: Dacă e în timpul săptămânii " Oare pot lipsi de la cursul/seminarul asta?". Dacă e  weekend " Oare ce voi face azi?".
Food: MUJDEIUL(aş mânca până mi-e rău, iubesc până şi mirosul de usturoi), salatele, pizza, KFC, ciorba mamei de pui :D şi cartofii ...sub orice formă.
Fruits: Cireşe, Zmeură, Căpşuni, Banane, Rodie, Pomelo.

G

Greatest fear: Moartea celor dragi mie
Giver or taker: :D mă bucur mai mult de bucuria altora, dar îmi plac surprizele :D
Gum: Orbit cu fructe( pepene, banană si căpşuni, zmeură, etc), Five cu pepene.
Good luck charms: Un medalion cu îngeraş primit de la mami.

H

Hair color: Blond - Castaniu şi nu m-am vopsit niciodată:D
Height:1,65
Happy: Uneori da, alteori nu. De regulă sunt o fire optimistă, dar fiecare mai are greutăţi în viaţă.
How do you want to die: Nu prea vreau să mă gândesc la asta, dar în somn.
Hate: Multe lucruri, dar în ultimul timp am încercat să devin paşnică.

I

In guys/girls:
Eyes: Nu are nicio importanţă.
Hair color: La fel, nicio importanţă, dar să fie natural! Nu-mi plac băieţii vopsiţi.
Height: ... să fie normală.
Clothing style: Casual
Characteristics: Uffff, nu ştiu. Nu am urmărit un tipar niciodată, îmi place să fiu surprinsă.
Ice Cream: Lămâine, Pepene galben/verde, Iaurt, Fructe de pădure, Măr ... în general cele mai acrişoare
Instrument: niciunul.

J

Jewerly: Cât mai finuţe şi discrete. Îmi place argintul, aurul nu mă impresionează foarte tare.

K

Kids: Peste ceva timp (mult timp!)
Keep a journal: Am ţinut, vreo 2 sau 3.

L

Love: Dumnezeu, familia, prietenul, prietenii şi toate animalele drăguţe şi pufoase:D
Letter: ...dacă e vorba de vreo literă preferată nu am. Dacă e vorba de scrisori, nu am scris, deşi mi-aş fi dorit să fie la modă.
Love at first sight: Da, am bifat-o şi pe asta. Din nefericire, nu s-a dovedit a fi o experienţă plăcută.

M

Milk flavour: Cu arome, fără arome, îmi place laptele mult de tot! De fapt, îmi plac la nebunie lactatele. Dacă e ceva la ce nu pot renunţa în ceea ce priveşte alimentaţia, atunci sigur sunt lactatele. Branză, iaurt, lapte, caşcaval :X toate îmi plac mult şi mănânc în fiecare zi.
Movie: Romance, Drame, Comedii, Horror, SF şi Action câteodată.
Marriage: nu încă
Mcd's or KFC: KFC! Nu mă mai satură Domnul de Crispy cu sos de usturoi.

N

Number of piercings: Niciunul.
Number: ...3,7,15
Nickname: Cu toţii am avut, aş prefera să nu le ştie tot internetul:D.

O

One wish: Sănătate şi fericire pentru toată familia şi cei dragi.

P

Place you'd like to live: Cluj, Sibiu sau Constanţa.
Pepsi/Coke: Niciuna

Q

Questionnaires: ? Nu înţeleg întrebarea...ce-i cu ele?

R

Reason to cry: Plâng foarte uşor ... deci aş putea pune aici chiar şi un film emoţionant ( la P.S. I love you am plâns cu hohote. De 3 ori!)
Roll a tongue in a circle? Pot :D

S

Song: Shontelle - "Impossible", Puff Daddy -"I will be missing you", Celine Dion - cam toate melodiile,
Shoe size: 36, rareori 37
Slept outside: În cort. De vreo 3 ori! Şi nu mi-a plăcut, deloc! Era frig, a plouat şi am mai avut şi musafiri nepoftiţi (aka insecte).
Sing well: Mi-aş da nota 5, poate un 6 cu indulgenţă.
Scientists need to invent: Un robot de bucătărie care îmi pregăteşte toată mâncarea, când apăs pe un buton :D.

T

Time for bed: Între ora 22:30 şi 24:00 maxim.
Thunderstorms: Nu-mi plac, dar le ignor.
Touch your tongue to your nose?: Hahaha! Am muşcat-o de multe ori...


U

Understanding: Sunt destul de înţelegătoare:)

V

Vegetable you hate: Brocolli, Conopida(îmi place doar dacă e murată),Sparanghel, Pătrunjelul(really hate this thing!!!!)
Vegetable you love: Salată verde, roşii, ardei, usturoi:D, porumb, ridichi, varză.

W

Weakness: Nu v-o spun :D
When you grow up: "I wanna have boobies" Glumesc:)). Am impresia ca sunt deja.
Who makes u laugh the most: Prietenul meu
Worst feeling: Când pierzi pe cineva drag, indiferent de sens.
Walk with a book on your head?: Am făcut-o în "tinereţe". 

X-Rays: Când mi-am fracturat o coastă (Şi da, a fost dureros)

Year it is now: 2013

Zoo animal: Elefanţii :D Mi se par adorabili.
Zodiac sign: Peşti


Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu