miercuri, 24 iulie 2013

Gel Exfoliant Zilnic - Skin Control, Elmiplant

 
Descriere: " Acest gel special formulat cu ingrediente active naturale, exfoliază şi purifică tenul, prevenind apariţia punctelor negre. Micro-particulele naturale de Bambus curaţă pielea la suprafaţă, îndepărtând eficient celulele moarte, sebumul şi impurităţile care astupă porii. Extractul de Lemongrass, cunoscut pentru proprietăţile sale antiseptice, stimulează şi revigorează tenul, lăsându-l împrospătat şi tonifiat.
Rezultate dovedite clinic: punctele negre sunt eliminate, pielea este mai netedă şi mai curată, fiind în acelaşi timp protejată împotriva deshidratării."
Ambalaj : Tub de plastic de 150 ml, cu capac. Gaura dozatorului are dimensiuni medii, dar având în vedere că gelul are o textură mai densă, puteţi scoate exact cantitatea necesară. Ambalajul e destul de moale şi prin urmare puteţi profita de aproape tot produsul. Primeşte un plus şi pentru rezistenţa capacului.
Pe spatele tubului sunt trecute descrierea, instrucţiuni de folosire şi ingredientele. 

Textură: Produsul e un gel aproape transparent (l-am mutat într-un recipient mai mic,transparent,  şi are o culoare uşor albastră ce nu se observă în cantităţi mici). Conţine particule abrazive albastre, dar şi gelul transparent are o mulţime de particule abrazive(foarte mici şi fine) ce exfoliază uşor pielea. Nu e lipicios, curăţă binişor faţa şi miroase frumos a ...citrice şi ceva plante. 
Cum îl folosesc?: De obicei seara, dupa demachiere pentru a fi sigură că am eliminat toate resturile de machiaj/mizerie, umezesc faţa, îl aplic pe un bureţel din celuloză umed, iar apoi masez faţa prin mişcări uşoare şi circulare. Dupa, clătesc faţa bine de tot. La sfârşit şterg faţa cu 1-2 dischete îmbibate în loţiune micelară/loţiune tonică/ sau pur şi simplu apă (depinde ce am). Îl mai folosesc uneori şi dimineaţa, după care aplic crema hidratantă, cea cu SPF şi apoi trec la machiaj. 

Efecte: Nici vorbă de eliminat puncte negre, cel puţin nu în cazul meu, dar face o treabă bună cu exfoliatul. Îmi lasă pielea fină, curată şi pregătită să primească hidratarea cremei. Din câte am înţeles, acesta e pentru tenul gras şi există şi o variantă pentru ten uscat (e roz). Eu am tenul mixt spre uscat, dar nu mi-a făcut rău, ba dimpotrivă. Îmi place şi e posibil să îl recumpăr chiar.

Preţ: 13 RON
Cantitate: 150 ml
Valabilitate: 12 luni
Ingrediente:





Pentru intrebări, sugestii, propuneri sau orice altceva mă puteţi găsi pe ral.ioana@yahoo.com

Un comentariu: